maandag 4 april 2016

Nieuwe jaarcursus!

In januari begonnen een paar dames aan een korte cursus geïnspireerd op mijn werk Nehalennia (bovenste foto). Drie van de vier dames hebben hun werkstuk inmiddels af. De vierde heeft het erg druk met een studie en heeft dus geen tijd om er thuis ook aan te werken, maar is al een eind op weg.
Het was de 1e keer dat ik zo'n meerdaagse workshop geïnspireerd op een van mijn eigen werken gaf.

De technieken die ik had toegepast in mijn werk hebben de dames ook toegepast, maar het zijn natuurlijk heel andere werkstukken geworden. En allemaal prachtig.
De dames zijn zo enthousiast dat ze elke maand een dag willen blijven komen, dus ik heb er een nieuwe jaarcursus bij.
Nu op zaterdag. Dus als je ook mee wilt doen maar niet op vrijdag kan is er nu een alternatief!

Hieronder de werkstukken van de cursisten.



Geen opmerkingen: