zaterdag 6 februari 2021

ONLINE WORSHOP WERKEN MET TYVEK



WORKSHOP TYVEK VIA INTERNET
Ik heb een internet workshop Werken met Tyvek gemaakt waarin ik alle ins en outs uitleg die je normaal in een hele workshopdag bij mij zou leren.
De workshop staat op een besloten blog, dus eenmaal betaald heb je daar altijd nog toegang toe om de lessen nog eens terug te kijken.
Naast de blog heb ik ook nog een Facebookpagina aangemaakt om makkelijker met elkaar te communiceren. Daar kun je ook je resultaten aan de andere cursisten laten zien als je wilt en horen waar mensen eventueel tegenaan lopen en ik kan daar dan op reageren.
Deze internetworkshop kost € 50,00 voor 10 lessen.
Ik zet 2 keer per week een nieuwe les op de blog, op woensdag en zaterdag. Maar die blijft dus staan, dus heb je een weekje geen tijd kun je het altijd nog inhalen. En desnoods een jaar later kun je nog terugkijken.
Heb je de benodigde materialen niet in huis dan kun je bij mij alleen Tyvek of een pakketje waar ook de andere materialen inzitten bestellen.

Je hebt een stuk Tyvek van 50 x 150 cm nodig

Wil je alleen "textiel" Tyvek dan is de prijs € 4,50 per halve meter 1.50 cm breed. Excl. verzendkosten( € 2,00 voor een halve meter en € 3,00 voor een hele meter )"Papier" Tyvek kost € 5,00 per halve meter.

Wil je een compleet pakketje? Dat kost € 6,00 (excl. € 2,00 verzendkosten)

Dan is de inhoud:

een halve meter Tyvek van 150 cm breed

een stukje organza van 20 x 20

pailletten,

een paar elastiekjes,

een paar stukjes schuimrubber

en een stukje papier Tyvek

en een stukje handbedrukt papier

een paar paaseitjes papiertjes

Je kunt je aanmelden per mail, dan stuur ik je daarna een materiaallijst.

De cursus begint op woensdag 17 februari.







What do you want to do ?
New mail
What do you want to do ?
New mail
What do you want to do ?
New mail
What do you want to do ?
New mail

Geen opmerkingen: