maandag 12 september 2022

ONLINE CURSUS BORDUREN




 In het pre corona tijdperk gaf ik jaarcursussen waaronder een jaarcursus Handborduren. Je leerde dan elke maand een nieuwe steek en een andere ondergrond.

In coronatijd heb ik 4 online online cursussen gemaakt nl.

Werken met Tyvek

Junk journal maken

Handgemaakte artboeken I

Handgemaakte Artboeken II


Ik overweeg nu om van de jaarcursus Handborduren ook een online cursus te maken. Dan kun je komende winter een cursus volgen zonder door het slechte weer de deur uit te hoeven.

Maar het schrijven van zo'n online cursus is heel veel werk,  dus ik wil op voorhand wel graag weten of er belangstelling voor is.

Lijkt het je leuk?

Stuur dan een mailtje naar jokeh@jokehardenbol.nl en laat het me weten. Het is geheel vrijblijvend. Pas als de cursus klaar is en online staat kun je je echt aanmelden. Maar nu wil ik graag weten of er sowieso belangstelling voor is.

Geen opmerkingen: